La vida de la cantant nord-americana Madonna s´explicarà a través d'un còmic de 32 pàgines de l'editorial Bluewater Productions Inc, ha informat aquest dissabte l'empresa en un comunicat.

L'artista és una més de les celebritats les vides de les quals s'adapten al còmic per part d'aquesta editorial a través de la seva línia anomenada "Female Force", que prèviament es va encarregar d'adaptar les vides de la primera dama nord-americana, Michelle Obama, l'actriu Betty White, la presentadora Barbara Walters o l'escriptora JK Rowling.

El còmic, un número únic escrit per CW Cooke i il·lustrat per Michael Johnson, sortirà a la venda a l'agost per 3,99 $ (uns 2,8 euros) i retratarà la vida de l'estrella com la transformació d'una cantant poc coneguda en icona cultural i referent artístic.

"El nostre objectiu és mostrar els petits esdeveniments i influències que van convertir a Madonna en el fenomen que segueix sent avui dia, més de 25 anys després que irrompés en l'escena musical", va dir el president de l'entitat, Jason Schulz.

"Un mitjà visual dóna una perspectiva accessible i comprensible per al ciutadà mitjà sense perdre res de la informació que envolta a l'artista", va afegir.

Per la seva part Cooke va apuntar que la major part de les estrelles pop "deuen alguna cosa" a Madonna.

"És increïble la quantitat de coses que ha fet en la seva vida, i tinc la sensació que encara està començant", va manifestar l'autora.