Si Michelle Williams va trepitjar el 2012 la catifa vermella dels BAFTA amb un vestit d'H&M i Victòria de Suècia va acudir el 2014 als Bernadotte Art Awards amb un altre disseny de la casa sueca, per què les núvies no poden apostar també per aquesta marca a l'hora d'escollir vestit per al seu casament?

La cadena sueca de fast fashion s'ha aventurat amb el seu projecte "Bridal" en el món dels casaments, com ja ho han fet firmes com ASOS, que recentment va llançar els seus vestits per a núvies, entre els quals es poden trobar gangues de menys de 100 euros, o Kiabi, amb la seva versió de curt i rosa l'any passat.

El més nou d'H&M, que no superarà els 500 euros i està inclòs dins la col·lecció Conscious Exclusive, que està inspirada en com ha anat evolucionant la moda al llarg de la Història amb motiu de l'exposició Fashion Forward: Three Centuries of Fashion.

La col·lecció sortirà a la venda el proper 7 d'abril, el mateix dia en què s'inaugura l'exposició al Museu d'Arts Decoratives de París amb tres vestits, un d'ells és de núvia, que beuen de les siluetes femenines que ha donat l'alta Costura en els últims trenta anys.