Diari de Girona sorteja quatre xecs-regal per valor de 30 euros per bescanviar en una de les més de 30 pop up de primeres marques que participaran en el Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera del 5 al 9 d'octubre.

El Shopp Out és un mercat basat en el concepte de street market, on s´hi troben les millors marques amb els millors preus. Un espai espectacular on s´uniran el millor talent, gastronomia i moltes altres sorpreses. A més, el 5% total de les vendes que es faran durant els dies que dura l'esdeviment aniran a projectes socials de la Fundació Ramon Noguera. La primera edició del Shopp Out es va celebrar l'any 2013 i les primeres marques a participar-hi van ser Textura i Sita Murt.

La Fundació Ramon Noguera treballa des de fa 50 anys per garantir i millorar la qualitat de vida amb les persones amb discapacitat intel·lectual de Girona i la seva comarca.

Per participar només cal que deixis un comentari en aquesta notícia abans del dia del sorteig responent a aquesta pregunta:

Quines dues marques van participar a la primera edició del Shopp Out?

Divendres vinent a les 2 del migdia sortejarem un xec-regal entre tots aquells que hagueu respost correctament la pregunta. Publicarem el nom dels guanyadors als nostres perfils de Facebook i Twitter.

Sort a tots els participants!