El CAC demana una regulació més estricta amb la publicitat del joc

19.06.2017 | 16:44

El president del Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC), Roger Loppacher, va demanar ahir una regulació més estricta de la publicitat del joc i les apostes en línia, amb vista a augmentar la protecció dels menors d'edat.

«Les dades dels informes del CAC ens indiquen que les persones menors d'edat estan sotmeses a nombrosos impactes en relació amb el joc i les apostes i que, per tant, fa falta protegir aquest sector de la població més vulnerable», va afirmar Loppacher.

En concret, Loppacher va demanar acabar amb el sistema de simulació de joc, una opció que permeten determinades webs i que consisteix en el fet que qualsevol persona pot accedir-hi sense necessitat de registrar-se i, per tant, de demostrar que és major d'edat.

Roger Loppacher va advertir que les pàgines web de joc i apostes en línia que permeten jugar sense diners reals comporten igualment introduir els menors en la mecànica i en la pràctica del joc. Així mateix, Loppacher va demanar adequar els horaris d'emissió de la publicitat del joc i les apostes en línia per garantir la protecció dels menors d'edat.

El president de l'organisme regulador català del sector audiovisual va fer aquestes declaracions en una jornada organitzada pel Fòrum d'entitats de persones usuàries de l'audiovisual. La sessió, amb el títol «Amb els joves no s'hi juga», va tenir lloc al Palau Robert de la capital catalana.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema