El Girona continua buscant vies per, d'una banda aconseguir noves fonts d'ingressos, i per l'altra donar millors serveis als seus abonats. El exemple és la nova aplicació telefònica oficial del club, presentada ahir al matí a Montilivi, i que ja està disponible a les botigues virtuals tant per a Apple com a per a Android. La nova "App" del Girona intenta anar una mica més enllà de les aplicacions de clubs esportius, segons els seus creadors (l'empresa "MC Marketing i Comunicación), és pionera a Espanya perquè, a més dels habituals serveis de notícies, classificacions, calendaris...; també posa en contacte els abonats amb el teixit comercial gironí. Les botigues que formin part de l'aplicació del Girona apareixeran geolocalitzades a la mateixa i, a canvi d'oferir descomptes d'entre un 10 i 15% als seguidors del club de Montilivi, hi podran promocionar els seus negocis. "Hi guanya tothom, els socis i seguidors del Girona perquè podran obtenir un millor preu per comprar productes, els comerços perquè arribaran a un públic que ja està fidelitzat i el mateix club perquè, al final, una part d'aquest moviment econòmic retornarà al mateix Girona", va explicar ahir el director general de MC Joan Manyà. MC Joan Manyà.

Una altra de les grans novetats de l'"App" oficial del Girona és l'opció de seguir en streaming els diferents partits dels equips de futbol base del club. L'aplicació està preparada perquè un usuari gravi, amb mòbil o tauleta, un partit i aquesta imatge estigui immediatament a l'abast de la resta d'usuaris de la mateixa. Així, per exemple, si l'aleví del Girona juga un cap de setmana a Olot i un pare grava aquell partit pot compartir aquelles imatges amb la resta de pares o aficionats al futbol base que no s'hagin pogut desplaçar a La Garrotxa. A escala del primer equip això no és possible per un tema de drets televisius, però l'aplicació sí que oferirà un "minut a minut" dels partits de l'equip de Pablo Machín similar al que actualment es fa des del compte de Twitter oficial del club.