Citylift és uns dels principals patrocinadors de l'Uni Girona, actual campió de la Lliga Femenina de bàsquet i aquesta temporada debutarà a l'Eurolliga; l'empresa de Cayetano Pérez i Juan Llopis també és la principal font de finançament externa de l'Escola de Bàsquet Girona (hereva de l'històric Sant Josep) i acaba de patrocinar amb 6.000 euros al Club Patinatge Girona, que aquesta tardor competirà al Mundial de Colòmbia, a través d'un concurs a les xarxes socials que va tenir molta participació. Ara, però, i després d'acabar la seva col·laboració amb el Llagostera, Citylift s'ha convertit en el nou patrocinador de la samarreta del Girona, amb un acord per dues temporades. "És la primera empresa que s'afegeix a aquest nou projecte que hem començat al Girona i que volem que tingui una important implicació en la societat gironina per ajudar en el creixement del seu teixit econòmic. Volem recalcar que arribem a aquest acord amb una empresa gironina i és que un dels objectius del projecte és reforçar aquesta implicació del club amb el territori gironí", va explicar ahir el nou president de Girona, Delfí Geli, mentre que, al seu costat, Cayetano Pérez deixava clar que la decepció col·lectiva que va suposar el frustrat ascens del Girona a Primera Divisió no els ha fet tirar enrere. "Aquí a Girona tenim la tendència d'apuntar-nos al carro guanyador i el fàcil hauria estat apuntar-se quan el Girona pugés a Primera, però nosaltres hem decidit apostar ara pel Girona perquè hi creiem encara que el final de la temporada passada fos una mica decebedor", va dir el director general de Citylift.

Cayetano Pérez i Juan Llopis han portat les negociacions pel patrocini amb el responsable de màrqueting del club de Montilivi, Carlos Lugo, però ahir no varen tenir problemes per admetre que també han tingut converses amb els representants dels nous propietaris. "Hem parlat una mica amb tothom", va dir Pérez que veu el Girona com "el nou projecte que ens han explicat que veiem com a molt engrescador, perquè confien en la gent de Girona com en Delfí (Geli) i amb empreses de Girona com som nosaltres". Geli va concretar que l'acord amb l'empresa gironina de muntatge i manteniment d'ascensors és per dues temporades però "espera que s'acaba convertint en més llarga i plena d'èxits per les dues bandes".

La temporada passada, Citylift va patrocinar la samarreta del Llagostera i, fins i tot, Cayetano Pérez es va integrar en el Consell d'Administració del club del Gironès però, a poc a poc, la relació entre les dues parts es va anar refredant. I, ara, Citylift fa el mateix camí que un any abans havia fet La Bruixa d'Or, que va passar de patrocinar la samarreta del Llagostar a la del Girona. A l'Uni Girona, el club de bàsquet femení que Citylift patrocina conjuntament amb Spar, Cayetano Pérez té una notable implicació en moltes de les decisions del club pel que fa a màrqueting i d'estratègia empresarial però, en principi, la seva idea a Girona és "ser només patrocinador". "Pilotar un gran projecte com Citylift no em deixa temps per a gaire més, però està clar que el Girona ens té a nosaltres pel que necessiti com crec que nosaltres també tenim al club disponible si el necessitem", va relatar Cayetano Pérez que després de compatibilitzar al mateix temps patrocinis amb Girona, Uni, CEBG i CPA Girona no vol anar gaire més enllà tot i que "en els pròxims dies n'anunciarem un més i després i ja pararem". Per a Pérez, el problema és quan "obres aquest meló dels patrocinis es fa molt complicat tancar-lo, perquè, ?malauradament el món de l'esport passa per estretors econòmiques, i molta gent ens ve a picar la porta".