Els abonats del Girona podran aconseguir una entrada de franc addicional per veure el transcendental partit contra l'Alcorcón del proper diumenge 29 de maig (20.00). Les localitats es podran retirar a partir de dilluns que ve a les oficines de l'estadi, o bé el dia del partit a taquilles, en el marc d'una campanya presentada ahir, que sota el lema «Lluitaré per tu, Girona», pretén engrescar la ciutat i els seguidors en aquesta recta final de Lliga a l'hora de fer realitat l'objectiu de classificar-se pel play-off d'ascens. Amb la idea que aquell dia l'estadi presenti una excel·lent entrada, també s'ha concretat una notable reducció del preu de les entrades per als no-abonats: 5 euros el gol, 10 la Preferent i 25 per una tribuna. Aquestes entrades es podran obtenir via on-line, a les oficines a partir de dilluns o a taquilles diumenge.

El president, Delfí Geli, va explicar que amb la campanya «volem intensificar la motivació dels nostres jugadors en aquestes últimes setmanes de competició mitjançant el suport dels aficionats. Ells són el nostre jugador número 12 i nosaltres els hem de fer sentir així». Per la seva banda, el director general, Ignasi Mas-Bagà, va explicar que «amb la lliga de Primera Divisió acabada, volem aprofitar aquest buit per captar tota l'atenció i guanyar notorietat. Pretenem crear una atmosfera especial en els dos partits que resten a casa per assolir els resultats marcats. Volem donar motius a l'afició perquè s'engresqui». En aquest sentit,tots els seguidors que ajudin a viralitzar el missatge d'aquesta campanya entraran en un sorteig de 100 entrades dobles per al partit davant el Mallorca de demà.

«Lluitaré per tu, Girona», compta amb la col·laboració dels mateixos futbolistes i tècnics del primer equip, que apareixen en un vídeo que des d'ahir s'està difonent per les xarxes socials. Els jugadors, a més, també usen els seus comptes a Twitter, Facebook i d'altres mitjans per difondre l'esperit de la promoció. «Ells són els nostres millors ambaixadors i amb la seva implicació transmetrem tota la nostra il·lusió a la ciutat. El nostre objectiu també és que el Girona guanyi notorietat i potenciar la imatge de marca del club», va subratllar el director general del club i president del Consell d'Administració.

La campanya també inclou una rebaixa del 25% en productes de marxandatge i la possibilitat que el club posi totes les facilitats per fer una «caravana gironina» cap a Ponferrada si en la darrera jornada de lliga regular l'equip s'hi està jugant el bitllet per a la promoció.