A Calgary, un cas com el de Girona

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

La ciutat canadenca de Calgary ha viscut un cas semblant al de Girona. La carretera principal conté amiant en una proporció que no arriba al 3%. En el seu cas, però, les autoritats van fer tard i es adonar del contingut d'asbestos -com es coneix també l'amiant- quan ja s'havien fet els treballs de fressat. Per aquest motiu, van haver de fer proves en l'aire, que van determinar que no s'havia superat el límit legal.
A Toronto, també al Canadà, el Govern ha canviat el paviment sense utilitzar carpes. Els treballadors han fressat el material, coberts amb granotes, guants i màscares, i han anat mullant els carrers per reduir l'emisió de pols a l'aire. A més es va recomanar als veïns tancar finestres i portes i no passar pel lloc dels treballs.girona |j.b.m.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad