Entra a robar a La Mercè i s´amaga sota cartrons perquè no el trobin

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

GIRONA | DDG
La Policia Municipal de Girona va detenir un home de 42 anys que va entrar a robar al Centre Cultural La Mercè de Girona i, per evitar ser descobert, es va amagar sota uns cartrons. El detingut, José Generoso A.P., és veí de Salt. L'home va intentar forçar amb un cisell una màquina expenedora de begudes i la va moure de lloc. Quan va saltar l'alarma, una patrulla de la Policia Municipal va anar fins al centre. Els agents, però, no era la primera vegada que hi anaven aquella nit, perquè al principi del servei havien rebut un altre avís. Per això, es van adonar que hi havia diverses portes obertes i la màquina de begudes moguda.
La detenció va tenir lloc cap a dos quarts de cinc de la matinada de dijous. Cap a aquella hora, una patrulla va anar fins al Centre Cultural perquè havia saltat l'alarma. Aquest, però, no era el primer cop que anaven a La Mercè aquella nit. I és que, al principi del servei, un altre avís els hi havia fet entrar. Només d'arribar els agents van veure que l'alarma seguia sonant. Això els va portar a pensar que, fos qui fos que hagués entrat, encara era a l'interior. Les seves sospites es van confirmar quan van veure diverses portes obertes -que ells mateixos havien tancat-, una màquina de begudes moguda en un dels despatxos i un cisell al seu costat.
Per això, la Policia Municipal va començar a inspeccionar diferents zones de l'edifici. I en un dels patis, amagat sota uns cartrons, els agents van trobar el lladre. Es tractava de José Generoso A.P., de 42 anys i veí de Salt. La Policia Municipal el va detenir per un delicte de robatori amb força. Els agents van lliurar el detingut als Mossos per completar els tràmits judicials.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas