XAT
CONCURS

Últims dies per participar al concurs «Jo he estat a Fires»

Has estat a les Fires d'aquest any? Busca't a la galeria de fotos i guanya un sopar

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

DIARIDEGIRONA.CAT En motiu de les festes de Girona, diaridegirona.cat va engegar el concurs «Jo també he estat a Fires». Un concurs on els lectors poden buscar-se en les fotografies d'aquesta galeria i demostrar que ells també han estat a les Fires de Sant Narcís. Una manera de divertida de reivindicar les festes de la nostra ciutat i de participar en la nostra web.

Dimecres 4 és l'últim dia per participar al concurs. Per fer-ho cal que envieu la fotografia on apareigeu (amb vosaltres seleccionats) i un document vostre acreditatiu (amb fotografia) per verificar que sou vosaltres. Hi ha un sopar per a dues persones a la zona VIP del restaurant-masia urbana Tips de Girona en joc.

Encara hi sou a temps, busqueu-vos a la galeria!

Enviar les fotos a : concurs@ddgmedia.cat

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas