Consultori

Coneix la guanyadora del massatge de Shiatsu

Shen Girona regala un massatge de Shiatsu als lectors participants del consultori de teràpies naturals

 16:11  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

DDG Pels lectors que van participar ahir al nou Consultori de Teràpies Naturals i pels que ho han seguit atentament, Shen Girona –que porta des de l'any 2006 oferint noves tècniques terapèutiques com Shiatsu, biorresonància quàntica, Reiki, acupuntura i naturopatia, entre d'altres– havia preparat un regal. Els professionals del nostre consultori mensual ofereixen un fantàstic massatge de Shiatsu.

Així, fet el sorteig, ja hi ha guanyador del concurs: Marta Noguer. Aquesta lectora va respondre correctament la pregunta «Com es poden prevenir i tractar les aranyes vermelles, segons els nostres experts?». La resposta encertada era aquesta: «Les aranyes vermelles es poden prevenir i tractar amb l´ús de plantes naturals i amb acupuntura. Les varius avançades es poden tractar fins a un cert punt, ja que quan les venes estan molt danyades només la cirurgia pot ajudar i normalment les persones acudeixen a la consulta quan ja és massa tard.»

Per poder guanyar aquest massatge, només s'ha hagut de seguir i llegir atentament el consultori i enviar un mail amb la resposta correcta. Entre tots els encertants, «diaridegirona.cat» ha sortejat el premi, un massatge terapèutic d'origen japonès, basat en tractar el desequilibri des del seu origen, activant els mecanismes de curació que el cos posseeix de forma natural.

El proper mes de desembre, els experts en teràpies naturals tornaran a «diaridegirona.cat» amb el seu consultori i els lectors podran tornar a participar i guanyar aquest fantàstic massatge Shiatsu.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad