GIRONA | DDG
Tot Nuvis obre avui les portes a Fira de Girona amb una jornada professional dedicada a l'organització d'esdeveniments. "Events" és una jornada dedicada als professionals de l'organització d'esdeveniments, departaments de màrqueting, proveïdors d'esdeveniments, agències de publicitat, col·legis professionals i agències de viatges, entre d'altres.
La directora de Fira de Girona, Anna Albar, va explicar que l'objectiu d'aquesta jornada professional és "informar i donar solucions als professionals que s'encarreguen de l'organització d'un esdeveniment". "Tenim el millor aparador d'empreses de serveis que poden estar implicades en l'organització d'un esdeveniment i els oferim l'oportunitat de conèixer-ho i entrar-hi en contacte", va destacar Albar.
La jornada s'iniciarà al matí amb una xerrada sobre tendències en temps de crisi i seguirà amb una taula rodona sobre destins urbans i organització d'esdeveniments.
El saló, que incorpora tots els sectors implicats en la celebració d'un casament, se celebrarà fins diumenge amb 161 expositors i s'hi esperen 10.000 visitants. Entre les activitats, hi haurà cursos de protocol, de fotografia i de música per a casaments i desfilades d'imatge amb Mister Món 2007, Juan García Postigo, com a estrella invitada.