Tres dies, 4.000 persones

Aquestes són les xifres que ha registrat el primer «outlet» social que ha organitzat la Fundació Ramon Noguera

14.07.2013 | 08:47
Diverses persones mirant alguns dels articles de la firma ´Sita Murt´ que s´han pogut trobat a l´outlet social de la Fundació Ramon Noguera | ACN
Diverses persones mirant alguns dels articles de la firma ´Sita Murt´ que s´han pogut trobat a l´outlet social de la Fundació Ramon Noguera | ACN

Unes 4.000 persones han passat durant aquests últims tres dies pel primer 'outlet social' que ha organitzat la Fundació Ramon Noguera amb la col·laboració de les firmes Textura i Sita Murt. L'outlet que s'ha fet des del passat dijous i fins aquest dissabte al polígon Mas Xirgu de Girona ha ofert articles amb descomptes de fins al 70%. La directora de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, detalla que encara no tenen el total de vendes però ressalta ha estat un "gran èxit" d'afluència perquè ha atret a ciutadans que desconeixien les tasques que porta a terme la fundació. La directora ha ressaltat que preveuen tornar-ho a repetir. Part dels diners aconseguits es destinaran a projectes socials.

L'outlet ha comptat amb l'ajuda de dues marques, Textura i Sita Murt, que han ofert part dels seus articles. En concret, Textura és una de les empreses líders en decoració d'interiors i roba de llar i, durant aquests tres dies, els visitants han pogut adquirir peces de les línies de col·lecció i d'alta costura de la firma amb descomptes del 40 fins al 70%. D'altra banda, Sita Murt és la firma de roba d'una dissenyadora internacional que ha consolidat aqueta marca com una de les més emblemàtiques de al moda catalana. La directora de la Fundació Ramon Noguera ha explicat que estan "molt contents i satisfets" amb els resultats obtinguts ja que en només tres dies han passat unes 4.000 persones per l''outlet social'.

L'objectiu d'aquesta iniciativa era recollir fons amb les vendes per impulsar projectes socials. En concret un 5% del total de beneficis es lliuraran a la fundació. "Encara no tenim dades concretes de tot el que hem venut però la sensació és que ha estat un gran èxit i esperem analitzar-ho en profunditat a partir de la setmana vinent", ha explicat Perich. La directora ha explicat que la gran majoria dels clients eren persones que coneixien la fundació tot i que, una altra part, eren visitants que no sabien res sobre els projectes solidaris. "Pensem que es tracta d'una iniciativa que pot tenir continuïtat", ha subratllat. Ara, aquesta propera setmana, la Fundació Ramon Noguera es reunirà amb les dues firmes col·laboradores i decidiran si tornen a repetir aquest projecte. En total, durant aquests tres dies s'han posat a la venda uns 20.000 articles.

Enllaços recomanats: Premis cinema