L'atenció de les persones en els diferents serveis d'atenció a domicili ha augmentat lleugerament: un 6,85% l'any 2016. La suma íntegra va ser de 2.598 serveis, dels quals 1.769 van ser per a teleassistència. Aquest servei va continuar creixent tant en usuaris com en nombre de terminals. Tot i així, va atendre el 9,8% de la població major de 65 anys de Girona.

Del total d'individus atesos, el 79% van ser dones. A més, de les set places disponibles en el Centre de Dia Girona, el 87% també eren d'aquest gènere, a causa de la seva situació sociofamiliar, econòmica i de risc de la persona.

Tanmateix, de les persones usuàries dels serveis de cura personal i cura de la llar, l'increment va ser del 2,97% amb 470 persones ateses, de les quals el 66,38% van ser dones.

El servei de cura personal i el de cura de la llar van augmentar lleugerament els usuaris i el total d'hores prestades, en comparació al 2015.

Pel que fa el servei de càtering, va baixar el nombre d'àpats servits en un 7,7%, per l'aposta que va haver-hi amb altres assistències com el de cura personal. Aquest últim era preferible que fos un treballador familiar el qui preparés els àpats a casa, per també oferir-li companyia i suport per altres tasques que es donessin a terme.

El servei de menjador per a la gent gran també es va consolidar segons l'informe, que va arribar gairebé diàriament al aforament permès de 40 comensals. A més, hi va haver un grau elevat de satisfacció de totes les persones que van utilitzar aquest servei.

Respecte als serveis tècnics, no va haver cap increment. Durant els últims anys va anar-se renovant el material vell, fet necessari per la seva incidència directa de les persones dependents. A més, la seva rellevància es va complementar des que la figura de la terapeuta ocupacional de la Creu Roja prestava suport en les valoracions professionals.