Sota els paràmetres de màxima eficiència i major rendiment possible, Volkswagen ha ampliat la gamma de motoritzacions del Golf Cabrio. Es tracta dels dièsel 2.0 TDI 140 CV BlueMotion Technology, i de l´1,4 TSI 122 CV. Tots dos combinables tant amb canvi manual com amb el canvi automàtic DSG, reforcen l´oferta de la nova generació cabrio del compacte alemany.

En tots dos casos, s´aposta per uns ajustats consums i emissions de CO2, però sense renunciar als nivells de prestacions i comportament característics del Golf. El motor 1.4 TSI 122 CV arriba a una velocitat màxima de 197 km/h, registra un consum en cicle combinat de 6,4 l/100 km, i emet 149 grams de CO2 (6,3 litres i 147 grams de CO2 en el cas del canvi DSG).

Per la seva banda, el dièsel 2.0 TDI 140 CV registra una velocitat màxima de 207 km/h, amb un contingut consum de 4,5 litres als 100 km i 119 grams de CO2 (5,1 litres als 100 i 134 grams de CO2 amb el DSG). Aquestes noves plantes motrius s´uneixen a les ja existents des de l´estiu passat de gasolina 1.4 TSI i 2.0 TSI i 2.0 TSI de 105 i 160 CV respectivament, i dièsel 1.6 TDI CR de 105 CV. El canvi automàtic de doble embragatge DSG es pot combinar amb el motor gasolina de 160 CV i les eficients BlueMotion Technologies (sistemes Start/Stop i de recuperació de l´energia de frenada) s´apliquen de sèrie a la versió dièsel (TDI).

Suspensió adaptativa DCC

A més, el Golf Cabrio ofereix a partir d´ara, com a novetat i de manera opcional, l´efectiva suspensió adaptativa electrònica DCC, que permet al conductor una major adaptabilitat a les diferents condicions de conducció. El nou Golf Cabrio, que arriba a la quarta generació després d´haver venut 600.000 unitats, es presenta amb un nou disseny, un alt grau de versatilitat per ser utilitzat al llarg de tot l´any i uns elements d´equipament i seguretat d´alt nivell. L´autèntica essència del Golf al descobert. De nou, una referència al segment dels esportius descapotables.

Seguretat descapotable

El sistema antibolcada actiu, que emergeix ràpidament en cas de necessitat i substitueix les barres que complien la mateixa funció en les versions anteriors, és una de les grans novetats d´aquest nou Golf Cabrio. A més, l´eficaç i ràpid sistema electrohidràulic d´obertura de la capota de lona ara tarda només 9,5 segons a desplegar-la quan el cotxe circula a una velocitat de fins a 30 km/h. Una vegada desplegada, aquest model té un sistema de segellat de la capota tan efectiu que elimina el soroll al màxim i permet utilitzar el cotxe en qualsevol època de l´any. Amb la capota oberta, el Golf Cabrio presenta una forma allargada i elegant, remarcada per una línia del sostre més plana i la major inclinació de marca del parabrisa.

D´altra banda, la zona del darrere és també de disseny exclusiu, un aspecte diferent del de la resta de la gamma Golf. L´interior destaca per l´exclusivitat i la comoditat. Elements de sèrie com el climatitzador automàtic bizona Climatronic, els seients de tipus confort i la funció Easy-Entry ajuden, juntament amb la preinstal·lació de telèfon VW Universal Bluetooth, a crear una agradable sensació de comoditat i exclusivitat. A més, disposa d´un equipament opcional molt complet i tres paquets exclusius per a Espanya per personalitzar el model Sport&More, Design&Style i Excellence.