Disponible en carrosseries Sedán i Wagon, el nou Mazda6 suposa la representació més pura del disseny Kodo, ànima del moviment, inspirada en els moviments dels animals salvatges. Ressalta la nova graella en forma d´ala que donarà un aire de família a tots els nous models de Mazda.

Els marcats passos de roda i l´habitacle de baixa alçada, desplaçat cap enrere, són una bestreta del que amaga el nou Mazda6. L´habitacle estil cupè transmet sensació de solidesa, al temps que amplien el camp de visió del conductor.

Els fars incorporen LED i un nou feix lluminós en forma circular. Es tracta d´una novetat de Mazda que reforça la confiança del cotxe, i que millora la continuïtat entre la secció davantera, les línies de caràcter laterals i els grups del darrere. Disponible amb llantes d´aliatge de 17 i 19 polzades.

El disseny de l´interior del Mazda6 reflecteix una atmosfera sofisticada i harmoniosa. Quadre d´instruments orientat al conductor, de línies netes i sòlides. Els comandaments estan disposats de forma que el funcionament resulti el més intuïtiu possible. L´espai a disposició dels passatgers ha estat dissenyat per crear un ambient de comoditat. Alumini polit de qualitat en elements com els tiradors de les portes i el pom del canvi amb materials tous en les superfícies que més es toquen (per exemple, el volant). Dues opcions de tapisseria de pell -esportiva de color ivori o negre-, o tapisseria tèxtil de color negre.

La distància entre eixos de la versió Sedán és una de les majors del segment (2.830 mm) i es tradueix en un habitacle espaiós i confortable. Tant el Sedán com el Wagon ofereixen un espai per a les cames i els genolls extraordinaris. Els seients, lleugers i d´atractiu disseny, ofereixen una subjecció embolcallant i proporcionen un suport excel·lent, a més d´un excel·lent confort. Crida l´atenció la safata lleugera del Wagon i les palanques situades al malater per abatre el seient del darrere en dues seccions, 60:40. Un maleter dels més capaços, amb una capacitat de 489 litres (Sedán) o 522 litres (Wagon), ampliable fins als 1.664 litres (Wagon amb els seients abatuts). És molt accessible, gràcies a la major obertura del Sedán i a la forma de la portalada, en el cas del Wagon.

La gamma de motoritzacions d´alta eficiència Sky-Activ està formada a Espanya per dos motors de gasolina i dos de dièsel, que es combinen amb transmissions manuals o automàtiques. Els dos motors de dièsel i el motor de gasolina de 2.5 litres es troben disponibles amb i-ELOOP, el nou fre regeneratiu de Mazda. Per la seva part, l´avançat sistema de tall de ralentí i-stop s´ofereix de sèrie a tota la gamma. El motor de gasolina d´injecció directa Sky-Activ-G de 2.0 litres ofereix: una relació de compressió de 14:1 (la més alta de qualsevol model de producció en sèrie), un sistema d´escapament amb esquema 4-2-1 de col·lectors llargs i millores en l´automització del combustible. Desenvolupa 145 CV a 6.000 rpm i 210 Nm a 4.000 rpm. Consum (combinat) i emissions de CO2 Versió 145 CV; amb transmissió manual de sis velocitats: 5,5 l/100 lm i 129 g/km. El nou motor de gasolina d´injecció directa Sky-Activ-G de 2,5 litres ofereix una relació de compressió excepcionalment alta de 13:1, la mateixa tecnologia del motor Sky- Activ-G 2.0, per una compressió d´alta eficiència, eixos contrarotants que compensen la vibració addicional que genera el motor Sky-Activ més potent fins a la data. Potència: 192 CV a 5.700 rpm i 256 Nm a 3.250 rpm. Consum (combinat) i emissions de CO2.

El motor de dièsel common-rail Sky-Activ-D de 2,2 litres ofereix: una relació de compressió de 14:1 (la més baixa del món), doble turbocompressor de geometria variable, versions de 150 i 175 CV. Consum (combinat) i emissions de CO2: Versió 150 CV amb transmissió manual de sis velocitats: 3,9 l/100 km i 104 g/km; amb transmissió automàtica de 6 velocitats: 4,8 l/100 km i 127 g/km. Versió 175 CV amb transmissió manual de sis velocitats: 4,5 l/100 km i 119 g/km. amb transmissió automàtica de sis velocitats: 4,8 l/100 km i 127 g/km.