Les sigles GT - R són tota una referència en el panorama dels esportius d'altes prestacions. Aqusta na gamma de la marca japonesa Nissan ha aconseguit fer-se un més que respectable lloc en el mercat de les més exclusives produccions de reconegudes firmes de luxe europees .

El 2014 el GT -R rep un subtil però evident rentat de cara a nivell estètic, que a més es reforça amb diverses variants tècniques. D'aquesta manera, el vaixell insígnia de la gamma esportiva de Nissan estrena uns nous fars multi LED d'alta densitat. Aquestes unitats òptiques recorren al sistema AFS (Adaptive Front lighting System) que s'adapta automàticament l'angle del flux de llum d'acord amb la velocitat del cotxe. En autopista, a alta velocitat, la gestió dels fars ajusten el seu angle per oferir un feix més estret però molt profund .

A la part posterior, els quatre pilots rodons del GT-R descriuen ara uns cercles d'il·luminació que reforcen una signatura lumínica més personalitzada. La nova imatge del coupé japonès es completa amb el nou color de carrosseria Vermell Gold Flake perlat.

Si bé el GT-R 2014 conserva l'excel·lent base mecànica V6 biturbo de 3.8 litres i 550 cv del model anterior, sí que ha rebut ajustos a nivell dinàmic que milloren encara més el seu comportament. En primer lloc, la suspensió s'ha posat a punt per reduir la inclinació de la carrosseria entre les quatre rodes, el que li proporciona més estabilitat i una adherència més consistent .

D'aquesta manera, s'ha aconseguit un contacte més constant de les rodes sobre l'asfalt mitjançant el control electrònic de les vàlvules dels amortidors així com amb la modificació de la duresa de la barra estabilitzadora davantera. La posada a punt d'aquests elements, que milloren l'ús del recorregut de la suspensió i milloren la capacitat d'adherència ofereixen una resposta al volant més neutra, una conducció més serena i una major capacitat de tracció en carreteres amb el ferm degradat.

Amb les vibracions i el soroll reduïts s'assegura una conducció confortable i relaxada. A més, millora l'estabilitat lineal en recta amb la necessitat de realitzar menys correccions amb la direcció i el manteniment de la trajectòria quan es condueix per autopista .

El nou GT -R disposa ara de sèrie de les cobertes Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT, d'excel·lent i increïble resposta a la direcció en totes les condicions gràcies a uns laterals més durs que redueixen la deformació. Els davanters tenen unes dimensions de 255/40ZRF 20 , mentre que els del darrere són uns 285/35ZRF 20. Els frens també s'han retocat per aconseguir una frenada més ferma, lineal i amb millor resposta a velocitats normals, al mateix temps que es mostren més suaus i intuïtius i generen més confiança .