Pel Perineu

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
mico
mico diari de girona

JOSEP LLUÍS MICÓ SANZ Barcelona està patint una severa degradació estètica i formal per una pèssima gestió política. Per a l'Ajuntament, els veïns i els turistes no tenen la mateixa categoria. Els fets demostren quin d'aquests col·lectius gaudeix d'una posició superior segons el criteri del govern local. Per això, hi ha fotografies de visitants relacionant-se estretament amb prostitutes i comprant alcohol i drogues en uns carrers decorats amb pancartes penjades dels balcons amb proclames contra l'alcalde i la resta del consistori. La demarcació gironina, des del litoral fins a la muntanya, no viu aliena al turisme. Amb tot, fins ara, les administracions n'han fet un tractament més intel·ligent i respectuós amb la població autòctona. A més dels clàssics abusos perpetrats per certs comerciants desaprensius i alguns hostalers sapastres, en ocasions, les nostres autoritats també han comès relliscades. No obstant, ens hem de felicitar perquè aquests errors no hagin servit per convertir la Costa Brava en una apoteosi de la crosta i la bava, o perquè els estrangers no es passin la Cerdanya pel perineu. Els jocs de paraules semblen oportuns ja que la capital catalana segueix presentant-se com un destí ideal per passar uns dies d'excessos i festa sense control. És l'atractiu de "Barceloca!".

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas