El conseller Lluís Recoder s'ha tret de la màniga la construcció de l'estació del tren d'alta velocitat a l'aeroport de Girona. I en temps de retallades, concreta que la terminal tindrà un cost de tretze milions d'euros. Segons la Generalitat, aportaria un milió i mig de passatgers a l'any. Em pregunto per què un passatger aniria a un aeroport sense vols.

Més enllà que la major part dels experts coincideixen que aquestes estacions han d'estar situades a prop del centre dels nuclis de població, pensar ara en una inversió a l'aeroport pot arribar a sonar ridícul. És una qüestió de prioritats. La marxa de Ryanair pot provocar que l'aeròdrom de Girona passi a tenir menys de la meitat dels seus cinc milions de passatgers anuals. De moment, fins a quatre vols diaris, preus assequibles i vora el 80 per cent d'ocupació en tots els seus vols que enllaçaven amb Madrid desapareixen demà mateix.

El conseller Recoder, i el president Mas, pensen invertir en una estació del tren per anar a veure avions abandonats?