El 45% dels multimilionaris asiàtics tenen menys de 35 anys. Resulta fàcil entendre, doncs, que la mitjana d'edat dels membres d'aquest club selecte sigui inferior al seu continent que a la resta del món. El contrast és percep bé a la Xina, on molts joves empresaris s'han fet rics per la seva capacitat de produir més que ningú, en menys temps i per quantitats inferiors a les xifres de la competència. Tenen diners i desitgen gastar-se'ls. Viatgen en primera, s'allotgen en hotels exclusius i compren els articles més cars gairebé a l'engròs. Amb ells, aquella expressió un xic tronada del "luxe asiàtic" cobra una nova vigència. No tenen res a veure amb la mà d'obra oriental dels bars i les botigues de Catalunya i Espanya. Són l'objectiu de les grans marques internacionals, tant se val si es queden al seu país o si ens visiten per fer turisme. En canvi, a casa nostra pràcticament ningú no sap com tractar-los. Ignorem què els agrada i com ho volen consumir. Cal, doncs, aprendre a relacionar-se amb ells perquè el seu paper en el comerç mundial cada cop és més rellevant.