la filtració més humida d'internet afecta 39 milions d'usuaris de la web d'adulteri Ashley Madison. És humida des del final, perquè els usuaris d'un secret per a milions de persones ara se senten uns «pringats». És humida fins al principi perquè qui pot resistir-se sexualment a Ashley Madison? Xiuxiuegeu-ho: «Ashley Madison». Quin magnífic nom d'actriu o de personatge de Dallas, Dinastia i Falcon Crest per al perfecte aliatge de carn, silicona i laca de la poliadúltera multireincident d'aquella Califòrnia en VHS que compartia equip de perruqueria i maquillatge en un vessant del turó per als difícils drames de rics horteres i, en l'altre, per al porno dur a cor què vols. Hi ha noms amb sonoritat sexual sobrevinguda: la multinacional Kimberly-Clark, fundada el 1872, sembla haver pensat el seu nom per un abans que estimuli l'ús dels seus Kleenex després.

Per si el nom no ho és tot, la seva publicitat mostra el nas, la boca i una mà de dues dones joves, totes dues amb dos dits connotats: l'índex, sobre els llavis en petó, demana silenci i l'anular exhibeix una aliança. Es deu a aquesta publicitat sexista que el 80% dels usuaris siguin homes? Sí, però la relació 80-20 pot significar: a) baixa efectivitat del servei per a una majoria de socis; b) major satisfacció amb el servei a les dones; c) és un servei de trobades entre homes als quals la seva dona deixa que facin el que vulguin entre ells si no ho van explicant (com suggereixen les fotos)...

Si no es cau amb l'excitació del nom i de les fotos queda el lema: «La vida és curta. Tingues una aventura». Sembla cínic però, siguem sensats, és per a incauts que es diuen: «Zape! La vida és curta i jo sense tenir una aventura. M'apunto». Amb la pèrdua de dades arriba el risc propi de l'aventura (vegeu els pirates: el que no estava coix era borni o lluïa garfi) i la vida els semblarà més llarga.