Gràcies de part de la família Vilaró-Pérez

Montserrat Pérez Franco. vilobí d´onyar.

El nostre fill petit va emmalaltir sobtadament d´una manera atípica i abrupta, la qual coa li va comprometre diversos òrgans d´una manera aparatosa. Vam patir molt, moltíssim. Som conscients que el cas no era de fàcil gestió i en nom seu i en el nostre volem donar públicament i de manera efusiva les gràcies al CAP de Vilobí d´Onyar i a l´hospital Josep Trueta per totes les atencions que en tot moment hem rebut i seguim rebent, per la seva entrega professional i la seva qualitat humana.

A través d´aquest escrit també volem expressar la nostra gratitud, per la seva professionalitat i sobretot per la paciència, empatia i tracte humà, gràcies a tots i totes, i disculpeu si no recordem tots els noms: Mil gràcies Dra. Susana Martínez, infermera pediàtrica Cristina Padilla, Dra. Mònica Fradera, Dr. Antoni Bahamon i Marta Leonarte. Gràcies per tot Dr. Andreu Peña, Dr. Lluís Mallol, Dra. Susanna Uriel, Dra. Mònica Mascaró, Dra. Georgina Ferrer, Dra. Mireia Creuet, un Dr. que crec es diu José Mª Linares i que l´onze de setembre mentre Catalunya festejava la diada ell ens va fer diversos ecocardiogrames a l´habitació on érem en aïllament, també gràcies al Dr. Pablo, Dra. Neus Vilà, Dr. Llistosella, Dra. Sílvia Ayats, Dra. Laia Ferrer i gràcies per l´exquisidesa de les infermeres Roser, M. Àngels, Ángeles, Anna i no oblidaré mai la sensibilitat de la Montse Gine i companya de nits Maite i, evidentment, la calidesa de la psicòloga Natàlia Artigas.

Fem extensiu el nostre agraïment a l´IAS per la comprensió i predisposició per fer-nos costat, especialment les atencions de la Rosa Carreras, la Dolors Hugues, Leli Camps i Càndid, també als caps i companys de primària d´ICS/IAS i de XSM que d´una o altra manera ens feien arribar el seu afecte i suport. També volem agrair el que van fer a la mútua Egarsat i especialment a Marta Bonet i Carles González i no em vull deixar l´equip educatiu de la Llar d´Infants el Patufet, l´Ajuntament de Vilobí d´Onyar i les tutores Dolors i Beth, de P-5, de l´escola Josep Madrenys que tant suport ens han donat a nosaltres i als nostres fills en moments molt durs.

Un agraïment ben especial per als nostres amics, que tant heu fet per nosaltres, i als veïns que ens heu acompanyat i acaronat amb tendresa i entrega tot aquest temps i gràcies a totes les persones que ens heu tingut en els vostres pensaments i que ens heu donat alè i ànims.

Amb totes les seves farses, treballs i somnis trencats, aquest segueix essent un món bonic! Molt bonic! Gràcies!

No ha sortit bé?

Què hi farem!

Carles Mallart. Girona.

Veig amb tristesa que als propietaris del Vol Gastronomic se´ls ha imposat una multa de 300 euros per part de l´Ajuntament de Girona, després de pagar l´estada involuntària de gairebé 100 dies de més dels autoritzats. També veig que hi ha qui opina que la sanció hauria d´haver estat molt més elevada. Res a dir, és bo discrepar amb elegància. Vagi per endavant que l´esmen­tat restaurant volant no és res més que un fracàs de ciutat tal com al seu dia, encara que potser menys sonat, va ser el Bòlit de la Rambla, com recordaran molts de vostès.

És cert que el Vol ha estat una operació desgraciada i sobretot ruïnosa per als seus promotors, que entre la seva construcció i explotació durant un any i escaig i tenint en comte que s´està florint en una deixalleria, la inversió-despesa no baixa dels 600.000 euros.

Als EUA quan un presenta un currículum no et tenen en consideració si no va acompanyat de dos o més fracasos sonats. La gran lliçó dels fracasos és si et pots aixecar l´endemà, seguir evolucionant i fent coses. És un fracàs de ciutat perquè al seu dia hi varen apostar molts col·lectius i personatges. No ha sortit bé, és cert, què hi farem! Si seguim insistint als seus promotors acabarem enterrant per sempre més qualsevol iniciativa privada o pública, i mai més hi haurà cap errada, la qual cosa no és bona per a la nostra estimada ciutat.

Un meu amic no tenia mai cap avaria de cotxe. Saben per què? Perquè no tenia cotxe. Un ajuntament és cert que ha de vigilar molt per no fer cap «greuge comparatiu» amb els seus ciutadans, però fer ara llenya de l´arbre caigut veient el resultat final, crec no és de rebut. Mirem de fer coses noves, fem ciutat, apugem l´autoestima, apliquem l´ADN positiu... respectem les errades, ja que si no ho fem així mai més ningú presentarà cap proposta nova i seria una llàstima.

Agraïment a la Clínica Girona

Rafael Furné Asunción.

Lloret de mar

Em faltarien paraules per descriure la meravellosa atenció que he rebut a la Clínica Girona, moltes vegades pequem de no comentar les coses bones que ens passen, doncs no és el cas, hi vaig entrar per fer-me una operació greu i des de la primera presa de contacte, el tracte que he rebut només té un qualificatiu: Excel·lent.

Expresso aquí agraïment al Dr. Torramadé per la seva absoluta professionalitat i honestedat, al seu magnífic equip i a tot l´equip d´infermeria de la cinquena planta, que han sigut àngels de la guarda. Elles són persones molt especials, gràcies de tot cor!