Fa uns mesos xerràvem amb unes amigues sobre el que ha representat per a nosaltres ser dones i la veritat és que les experiències havien estat dures i feixugues.

Parlant per mi mateixa, assumir el meu paper de dona ha sigut com una carrera d'obstacles, ja que durant la infància estava tan atabalada a aprendre a agradar en tot moment que mai vaig ser conscient de mi mateixa. Però va arribar un moment en què em vaig haver d'aturar. Vaig haver de mirar el passat per recuperar la meva essència. I en aquell llarg viatge, vaig descobrir-me com a dona, com a dona índia, amb un passat dolorós que havia d'assimilar, acceptar, estimar.

Vaig començar a estimar la meva pell, amb el seu color torrat i bru que em feia diferent dels altres, per passar a descobrir en ella cada cicatriu, cada petjada de vivència, que m'explicava moments importants de la meva vida. Vaig acceptar-me tal com era per començar a estimar-me. Però estimar-se és un camí llarg, és un aprenentatge del dia a dia que desemboca a tenir consciència d'un mateix per poder acceptar-se per després acceptar els altres tal com són.

Amb els anys aprens a estimar-te, a acceptar el pas del temps palès en el cos en fer-te gran. Del cos s'endinsa un a l'ànima, i veus que si no en tens cura, la teva vida no té sentit, no val res. Des que som petits ens ensenyen a estimar els altres, les persones que ens envolten, però mai ens ensenyen a estimar-nos a nosaltres mateixos.

Arran d'aquest fet palès, Eli Dalmau, una bona amiga i directora de cine, va voler engegar una campanya, amb la meva col·laboració i d'altres bones amigues. Després de mesos de feina la campanya s'ha fet realitat i vull compartir-la amb tots vosaltres.

La productora "stia Films va llançar fa uns dies una campanya ideada, focalitzada i protagonitzada per dones. Sota l'eslògan «Be Your Love» aquesta sèrie d'imatges, textos i vídeo recordaran fins al pròxim 13 d'agost a cada dona la importància de l'amor propi i la necessitat de valorar-se en cada detall, fins i tot les arrugues o les corbes. Eli Dalmau, la directora de la campanya, afirma: «en una societat que ens anima cada vegada més a dependre del que és material, hem de recordar que l'important i primordial és valorar. Estimar-se a una mateixa pot resultar complex quan cada quilo de més, cicatriu o fins el color de pell es considera defecte i no com una cosa única que ens fa ser especials».

Amb una durada de 15 dies, "stia Films compartirà en els seus perfils d'Instagram, Facebook i Twitter un total de 16 fotos i 1 vídeo per recordar a les dones la importància de conèixer-se, valorar-se i estimar-se a si mateixes. Així mateix, l'acció té un site propi on es pot veure, a més de tot el material gràfic, un escrit realitzat per les seves protagonistes.

Les dones que posen cara a #BeYourLove són Asha Miró i la seva filla Komal Miró, Maite Bassa, Marina Font, Paca Sola, Andrea Ros i Violeta Lockart. Han estat fotografiades per Marina Castells, i gravades per Xavi Sivecas. El disseny gràfic és obra de Jordi Urbanell, mentre que Anna M. Kansy coordina la comunicació i les xarxes socials juntament amb l'auxiliar de producció Marta Amat. Us convido que gaudiu i participeu en aquesta campanya meravellosa que ens recorda cada dia que cal que ens estimem a nosaltres mateixes. Envieu la vostra foto en blanc i negre amb el #BeYourLove per sumar-vos-hi.

Ens hem de valorar i fer-nos valorar, ens hem de descobrir i reconèixer en totes les facetes que la vida ens aporta, ens hem de sentir segures de nosaltres mateixes, i fent-ho així irradiarem l'essència del que realment som: dones amb llum.