Si les empreses inverteixen molt de temps i esforç a esbrinar com es comporta a internet el consumidor mitjà, com no havien de destinar recursos de tota mena per conèixer les preferències i els hàbits dels clients adinerats? Per això existeix el denominat «màrqueting digital de precisió», el qual els permet sistematitzar quins articles i quins serveis funcionen millor entre els més privilegiats, econòmicament parlant. I quina és l'àrea que centra preferentment la seva atenció en línia? Doncs una investigació de la consultora internacional Nielsen indica que els esports, una activitat que se situa per davant de resultats força més previsibles, com ara els productes financers i els relacionats amb l'alimentació, la llar i els viatges, en aquest mateix ordre. Els venedors de la xarxa saben que els membres d'aquest col·lectiu passen molt de temps connectats: a través de l'smartphone, la tauleta, l'ordinador, etc. També són conscients que compren més sovint -i per imports més elevats- que la resta de ciutadans. Per a ells, el repte consisteix a atraure'ls sense interferir en els seus assumptes privats, cosa que seria contraproduent.