El servei del transport urbà de Girona és deficitari perquè amb el es paga pel bitllet -actualment 1,40 euros- no es cobreix el seu cost. És igual. És un servei que s'ha de donar a la ciutadania i això ja ho té plenament assumit i l'empresa. L'enyorat Joan Maria Gelada, que va ser conseller delegat de Transports Municipals del Gironès (TMG) i va ser l'autèntic artífex del canvi dels vells busos de la Hispano a la que és ara l'actual flota d'autobusos, deia que costés el que costés el més important era donar un bon servei. Tenim moltes línies i freqüències però també hi ha algunes deficiències que s'haurien de resoldre perquè aquestes qui més perjudiquen és l'usuari. El més greu és la impuntualitat d'algunes línies, especialment durant el mes d'agost, quan hi ha menys servei. Menys freqüències es tradueix en un pitjor servei. Això és una bufetada per a tots els usuaris que agafen el transport urbà de manera regular durant tot l'any. No se'ls recompensa de cap manera i a sobre se'ls dona un mal servei. En èpoques determinades de l'any, com durant l'exposició de flors o per Fires, es mantenen els mateixos horaris que la resta de l'any i llavors els autobusos van atapeïts de gent. A la vegada, es demana a la ciutadania que deixi el cotxe a casa i agafi el bus. Contradictori. Els usuaris mereixen més respecte.