El Patronat de Turisme continua innovant en la manera de promocionar els productes turístics del Pirineu de Girona i la Costa Brava en els seus mercats prioritaris, i també a escala mundial.

Durant la primavera de 2011, el Patronat de Turisme va dur a terme una nova acció combinada de promoció, màrqueting i comunicació: el blogtrip internacional Costa Brava Girona, amb la clara voluntat de donar a conèixer la destinació a milions de turistes, visitants o viatgers, i incrementar el volum de negoci en el sector turístic.

En aquesta ocasió, es tracta d´organitzar un viatge a la tardor al Pirineu de Girona, en el qual es mostri la nostra destinació a un grup de destacats i influents blocaires internacionals – blocaires del sector turístic en els mitjans socials —el Social Media— perquè visitin i experimentin les destinacions Pirineu de Girona i Costa Brava al llarg de set dies, i generin continguts interessants a través de les xarxes socials en què actuen.

Aquest tipus d´acció es molt semblant a un viatge de premsa, amb la diferència que la credibilitat i l´abast és infinitament més gran. Paral·lelament l´acció ens permetrà millorar la presència del Pirineu de Girona i la Costa Brava.

Més detalls de l´acció:

- S´organitza un grup d´aproximadament 16 persones de diferents àmbits (vídeo, podcasting, blocs, webs de viatges, etc.).

- El grup viatja amb totes les despeses pagades i serà l´encarregat (en cadascun dels mitjans que controla) de fer la promoció i compartir l´experiència.

- S'ha organitzat una experiència única, que mostra tot el potencial de la destinació, perquè els nostres convidats tinguin motius reals per publicar informació sobre el que estan vivint.

- Aquest tipus de convidat gaudeix d´una excel·lent reputació i credibilitat, de manera que la promoció de la destinació serà molt impactant. No serà percebuda pels lectors com a publicitat o informació patrocinada.