Set aliments amb els que t'atiparàs però no engreixaràs

Moltes vegades les dietes fallen perquè els productes escollits no són els adequats

29.05.2017 | 16:17
Set aliments amb els que t'atiparàs però no engreixaràs

Calmar la gana sense que això afecti al pes. Això és el que persegueixen els que volen mantenir la seva figura a ratlla. Saciar la fam de vegades resulta complicat amb algunes dietes, per això acaben fracassant. El motiu és perquè no es trien els productes que satisfan durant hores. Aquests aliments que et mostrem a continuació t'ompliran però no t'engreixaran.

LES PATATES ROSTIDES

Les patates cuites o rostides suposen una gran aportació de fibra, vitamina C i potassi per a l'organisme. Eliminen la fam durant hores perquè inhibeixen la proteïna saciant proteïnasa 2. El que no podem fer és amanir-les amb salses, millor amb herbes aromàtiques, all i julivert.

OUS

Per evitar picar entre hores prova a esmorzar ous, no fregits sinó cuits o a la planxa. L'ou és un aliment proteic i com a tal atipa prou com per aguantar la fam fins a l'hora de dinar.

IOGURT GREC 0% I FORMATGE FRESC 0%

Fonamental que no continguin res de greix. Es tracta de dos productes amb gran quantitat de proteïnes ideals per prendre en l'esmorzar o per berenar. Podem acompanyar-los de fruits vermells com nabius o mores, que no engreixen res i aporten una bona quantitat d'antioxidants.

PEIX

El peix, a la planxa o al forn, atipa més que la carn. Tant el peix com el marisc són rics en proteïnes i àcids grassos Omega-3, fonamentals per al bon funcionament de l'organisme.

LLEGUMS

Acompanyades de verdures, llegums com cigrons o llenties esmorteeixen la fam gràcies a les proteïnes que contenen. També són riques en fibra. Si som propensos a digestions pesades, els has de cuinar amb una mica de comí o fonoll.

SOPES

No creguis que per ser un aliment líquid atipa menys que un sòlid. Una bona sopa casolana es manté més temps a l'estómac, per la qual cosa el seu efecte saciant és superior al d'altres productes. A més ens proveeixen de vitamines i minerals.

MADUIXES

Tenen molt poques calories i aporten vitamines A, C, B1 i B2, així com ferro, fòsfor, calci, antioxidants i hidrats de carboni. Si les acompanyes de formatge fresc o iogurt grec 0%, la fam desapareixerà durant més temps.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Salut

Cinc trucs per protegir els cabells a l'estiu
Cinc trucs per protegir els cabells a l'estiu

Cinc trucs per protegir els cabells a l'estiu

Recomanacions per evitar que el nostre cabell es deteriori amb el sol, l'aigua de mar o el clor de...

Com actuar davant d´una cremada solar?

Com actuar davant d´una cremada solar?

Hidratar molt, no estirar la pell i fer servir roba suau són alguns dels consells que et poden...

Cinc tractaments facials per a l´estiu

Cinc tractaments facials per a l´estiu

Descobriu la millor cura i recomanacions per a la pell saludable i hidratada

Lactància: claus per iniciar-la amb èxit i sense problemes

Lactància: claus per iniciar-la amb èxit i sense problemes

Mares amb experiència ens donen deu pautes bàsiques per començar-la de manera correcta

Enllaços recomanats: Premis cinema