Un informe encarregat pel Cilma conclou que la MAT és «necessària» per a Girona

 02:08  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
L´acte de presentació de l´estudi. aniol resclosa

La instal·lació de la línia elèctrica de Molt Alta Tensió (MAT) és necessària a la demarcació, perquè només amb els 400 kV s´aconseguirà alimentar el TAV, fer possible la interconnexió amb França i abastir d´energia els municipis de Girona. Així ho conclou un informe encarregat pel Consell d´Iniciatives Locals per al Medi Ambient de les Comarques de Girona (Cilma), que ha estudiat la viabilitat tècnica i econòmica del soterrament de la línia en el tram Bescanó-Santa Llogaia i al ramal de Riudarenes.

.

COMPARTIR
 


  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 
  Avís legal
  
  
Altres publicacions del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review