Geli inaugura el CAP de Salt que s´havia d´obrir a la primavera de 2007

Afirma que el primer centre "havia quedat petit" per atendre 42.000 persones

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Geli va inaugurar el centre que està en marxa des de fa una setmana.
 diari de girona

SALT | ACN/DDG
La consellera de Salut, Marina Geli, va inaugurar ahir el centre d'atenció primària (CAP) de Salt que havia d'estar en marxa a la primavera de 2007. El centre es va posar en funcionament la setmana passada després de mesos en els que els usuaris eren atesos en un servei provisional al Parc Hospitalari Martí i Julià. Fins ara només n'hi havia un que "havia quedat petit" per atendre les 42.000 persones de l'àrea bàsica de salut de Salt.
Les obres han costat prop de 3 milions d'euros. Geli va destacar que amb el nou CAP configuren una àrea de salut "pràcticament autosuficient". En aquest sentit,va informar que actualment només un 4% dels pacients han de ser derivats a Barcelona perquè a les comarques gironines hi ha els mitjans necessaris per tractar gairebé totes les malalties. Càncers infantils o trasplantaments són aquests pacients que encara han d'anar a hospitals de Barcelona.
La consellera de Salut també va remarcar el paper docent i en la formació de professionals que tindrà el nou CAP. Així, va indicar que Salt és una de les 10 àrees de salut que han triat a nivell català perquè dugui a terme un pla pilot en el qual es preveu que siguin els mateixos professionals els que tracin les línies d'actuació d'acord amb les necessitats.
Geli afirma que continua "tot endavant" amb l'ampliació de l'hospital de Palamós, del de Blanes i la construcció del d'Olot perquè les comarques gironines puguin ser autosuficients.

COMPARTIR
 

11 comentaris

Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 23:07:26
d'aqui quatre dias es tonará a quedar petit amb la quantitat de gent que arriba a Salt.
Autor: realista
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 21:20:48
mira com surt Pineda a la foto.. Fora Pineda.. y deixa de pujarte el sou que es la tercera vegada..!! Les reformes de la casa be no??
Autor: carles de salt
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 17:40:47
Millor un CAP que el pavello de gimnastica.Es elitista i ens costara molts diners.
Autor: sd
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 17:12:09
L'ICS, Sra. Geli, maltrata y discrimina su propio personal.
Autor: Daniel
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 16:59:10
Va que heu rebut una postal de Nadal de l'alcaldessa i us penseu que pensa en vosaltres... jajajjaja
Autor: Bàrbara
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 16:46:07
que pesats sou lña gent que continuament us queixeu, ja estic farta, sempre sou els mateixos adeptes ...saltenc emprenyat SEMPRE prou lamentacions interssades
Autor: saltenca farta de lamentacions SEMPRE
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 13:18:42
Amb dos dies pavelló i cap. I amb els diners que ens vindran de madrid es faran més coses i bones.
Ja m'agrada que es noti el canvi. Encara que a ell no li agradi i que encara es comporti com un ressentit, s'ha ACABAT L'ERA TORRAMEDE, uf!
Autor: DF
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 13:14:40
Encara que amb retard, ja tenim el segon CAP. Sí que és una bona notícia i la nostra alcaldessa cada dia fa més feina i es veu més. Saltenc emprenyat, para de fer política aquí i sigues més positiu, pel bé del nostre poble.
Autor: jo tbe estimo Salt
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 12:51:54
Son bones noticies... que sembleu gossos rabiosos... Benvingut Nou CAP!!
Autor: m'estimo Salt
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 09:31:03
Aquesta no és la tótila que va dir que mai faria cap inauguració? El CAP amb un any i mig de retard i la comissaria dels mossos amb un munt d'anys de retard. 42.000 habitants no ens ho mereixem. El PSC és la ruïna de Catalunya ....
Pineda!!! Que hi ets? Al carrer no es nota res, cada dia anem pitjor a Salt.
Autor: Saltenc emprenyar
Comentari enviat el dia 23-12-2008 a les 07:35:13
bona noticia per Salt feina molta falta per descongestionà el antic Cap
Autor: Carme


  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 
  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas