La Plataforma per Susqueda celebra el seu primer any

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

SUSQUEDA | DDG
La Plataforma per Susqueda, entitat que vetlla pel territori, ha celebrat aquesta setmana el seu primer aniversari. Durant aquests dotze mesos, l'associació ha pariticipat en neteges al voltant del pantà de Susqueda i anellament d'ocells, entre d'altres. I anuncia que durant aquesta primavera durà a terme diverses activitats, com ara organitzar la primera caminada popular a Susqueda, al mes de maig. A més, seguiran fent feines de neteja, anellaments, vetllant pel manteniment de diferents indrets del municipi, senyalització de camins, obrir un itinerari forestal a la zona de Sant Benet perquè veïns i visitants en gaudeixin, entre altres actuacions. D'altra banda, l'entitat ha participat aquests mesos en les reunions sobre el nou Pla General.

COMPARTIR
 



  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 
  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas