girona
 

Petonejar el cul equivocat

La policia troba un grup de turistes enfilats al Lleó del Mercat;
s'havien equivocat i pensaven que eren a la figura de la Lleona

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
lleó. La cabellera de l'animal no va servir per identificar-lo.
 josep m. bartomeu

J.B.M., Girona.
Un bon repàs a l'assignatura de ciències hauria salvat un grup de turistes belgues d'un ridícul més que notable. Els joves van escalar fins al Lleó del Mercat pensant que així complirien amb la tradició de fer-li un petó i algun dia tornar a la ciutat. El que desconeixien és que s'equivocaven de cul i... de gènere.
Segons va informar la policia, una ciutadana va avisar que hi havia uns nois enfilats al monument de la plaça del Mercat . Els agents es van adreçar al lloc i van veure tres nois enfilats al cim de l'antic baluard i dos nois més que els estaven gravant amb una videocàmera. Segons els testimonis, els joves cridaven als vianants mostrant orgullosos la seva complicitat amb la ciutat, però ignorant les ciències naturals.
El que semblava una bretolada, en realitat, era quelcom més. Els agents van preguntar als nois que filmaven què feien els seus companys, i els van explicar que eren estrangers, concretament belgues, i que havien sentit a dir que a Girona era costum de fer un petó al cul de la lleona. Segons els joves, per això els seus companys s'estaven enfilant. Amb més dificultats de les previstes. Els escaladors van baixar sense aconseguir fer cap petó. Els agents els van identificar, ja que si algun element havia quedat malmès, haurien estat els responsables de reparar els danys. La policia va ajudar-los a subsanar el seu error i els va acompanyar un tros cap el cul de la lleona, a l'esglèsia de Sant Feliu. A més van aprofitar per explicar-los les diferències visibles, i evidents, entre els dos gèneres. "Mai fa nosa un repàs de ciències", van assegurar ahir els responsables policials.

COMPARTIR
 

3 comentaris

Comentari enviat el dia 07-02-2008 a les 13:21:34
si la lleona de sant felix representa realment una lleona, la meva gata es un lleopard o l'artista que la va fer anava gat
Autor: camarinu
Comentari enviat el dia 07-02-2008 a les 12:06:50
pringats!!! hahaha
Autor: Albert
Comentari enviat el dia 07-02-2008 a les 08:31:00
si us fixeu be la "lleona" te a la part posterior un parell de "boletes" que representen la seva maculinitat.
Autor: lluis


  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 
  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas