La C-32 actualment s'acaba a Palafolls i tant Blanes com Lloret reclamaven que s'allargués vuit quilòmetres més. Si tot segueix els calendaris, Abertis presentarà al març el projecte. De moment, els ajuntaments han rebut un primer document. Es tracta de l'avantprojecte de l'obra, que esbossa a grans línies tant el traçat com les característiques d'aquest tram de la C-32. A diferència de la carretera que hi ha construïda fins ara, l'allargament només tindrà un carril per sentit. L'anterior conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal, ja va avançar el 2009 que la intenció era estrènyer la infraestructura i perdre un dels carrils. L'avantprojecte confirma aquest extrem. Fonts de Territori i Sostenibilitat indiquen que aquesta era l'opció que Abertis va posar sobre la taula. No només per criteris econòmics sinó també ambientals.

L'avantprojecte recull que les màquines començaran a treballar a principis del 2015. Durant aquest any es farà la licitació i contractació. La prolongació tindrà un cost de 60 milions d'euros, que assumirà Abertis amb l'objectiu que s'acabi al 2016

L'alcalde de Lloret, Romà Codina, va titllar "d'error" que la prolongació tingui un carril per banda. "Des de la sortida de Palafolls i fins a arribar a Lloret, serà com una carretera normal", va dir en declaracions a Catalunya Ràdio. Per Codina, seria millor dos carrils per sentit, per evitar que més endavant s'hagi de desdoblar. "Crec que fer-ho així és un error, i em temo que passarà com amb l'Eix Transversal, que s'ha hagut de desdoblar", va sentenciar.