La regidora de Promoció de la Ciutat en funcions, Lara Torres, i el president de l´Associació de Botiguers de Blanes Centre (ABBC), Lluís Pascual, van presentat ahir la quarta edició de Blanes 12. Per segon any consecutiu, Blanes 12 es tornarà a fer durant el primer cap de setmana del mes de juny, els dies 5, 6 i 7, seguint amb la fita aconseguida en les tres anteriors edicions de promocionar i posicionar el municipi com a ciutat comercial, turística i cultural de la Costa Brava. Per continuar consolidant aquest objectiu s´oferiran productes, activitats, espectacles, productes, serveis i àpats a preus i ofertes especials durant els tres dies.

Per fer difusió s´han editat 29.000 fulletons, dels quals una bona part s´encartaran en una publicació que es reparteix en diverses poblacions situades entre Lloret de Mar i Mataró. D´altra banda, durant el proper cap de setmana del 30 i 31 de maig, així com el dilluns 1 de juny, també es repartiran fulletons en mà a càrrec d´una dinamitzadora, La peixatera de Blanes 12. Hi participen 140 empreses, de les quals 86 són comerços que s´han adherit a la campanya de la Nit de Compres.