L'entitat de promoció turística lloretenca llança la seva nova àrea professional

24.07.2015 | 07:13

Lloret Turisme, entitat de promoció turística de Lloret de Mar, ha llençat la seva nova àrea professional, que actualment es troba disponible en tres idiomes (català, castellà i anglès) i que, de cares a la tardor, també estarà visible en francès.
La nova àrea professional (http://professionals.lloretdemar.org) va adreçada al sector turístic i a la premsa especialitzada amb l'objectiu de proporcionar, d'una forma àgil i completa, totes aquelles eines i informació rellevant per a aquests professionals. L'apartat de sector turístic inclou serveis com la descàrrega gratuïta de fotografies i vídeos del banc d'imatges de Lloret Turisme, un apartat d'estadístiques que s'actualitza mensualment, totes les publicacions disponibles i el reglament d'ús i autorització per a la utilització del logotip corporatiu; eines per a la premsa especialitzada, que es poden trobar l'apartat de notícies, fotografies i vídeos, i una sala de premsa 2.0 entre altres serveis, han informat fonts municipals.

Aportació de dades
A més aquesta nova plataforma detalla l'estructura i funcionament de Lloret Turisme i els diferents productes turístics que s'hi treballen, dels quals aporta descripcions i dades sobre cada producte i les eines promocionals associades. Per exemple, en el cas del turisme esportiu s'hi poden trobar les xifres que mou actualment, les fitxes amb les característiques de cada equipament i el contacte de reserva i la possibilitat de descarrega de la guia de turisme esportiu facilitant molt la tasca d'accés a informació primordial per als professionals.
L'any passat el web professional de Lloret Turisme va tenir un total de 10.000 visites.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema