Els ciutadans de Santa Coloma de Farners han comunicat un total de 448 incidències des que es va implantar el servei Línia Verda al municipi, a finals de 2013, i se n'han resolt un 79%. Segons va informar ahir el consistori, en aquest temps els ciutadans han estat fent un ús continu de l'aplicació Línia Verda per comunicar desperfectes detectats en equipaments urbans. El tipus d'incidències que més s'han comunicat són les relacionades amb Parcs i Jardins, seguides de les que tenen a veure amb la recollida de residus i la neteja viària, l'enllumenat, l'aigua i el clavegueram.

Per utilitzar el servei a través d'un telèfon intel·ligent o tauleta, cal descarregar l'aplicació gratuïta Línea Verde i seleccionar el municipi. L'app inclou una sèrie de serveis per a la millora de la gestió municipal i la resolució d'incidències a la via pública, i fomenta la comunicació amb els ciutadans; afavoreix l'ús de les bones pràctiques mediambientals i contribueix així al desenvolupament d'un municipi sostenible.