EUROPA PRESS/EFE//DDG
Un home d'uns 25 anys i d'aspecte magribí, la identitat del qual no ha pogut ser facilitada, ha mort aquesta nit com a conseqüència de les greus ferides sofertes en una batussa a la confluència de la Rambla del Raval amb el carrer Hospital.
Així ho ha indicat una testimoni que sobre les 22.00 hores es va adonar des del seu habitatge de la baralla i que al baixar al carrer va veure al jove estès a terra sobre un gran bassal de sang.
Al lloc del succés van acudir els serveis d'emergències (Sem) el personal del qual no va poder fer res per salvar la vida del jove davant la gravetat de les ferides.
Al voltant del lloc es va amuntegar una gran quantitat de curiosos.
Els Mossos han treballat per identificar i detenir el responsable de l'agressió mortal, fins que aquest matí han informat que ja ha estat detingut un altre jove, també de nacionalitat argelina, com a pressumpte autor de l'apunyalament.