EFE/DDG
Trànsit mantindrà tallat un dels carrils de l'AP-7 al tram afectat per l'accident d'ahir durant tot el dia. Segons ha informat a Diaridegirona.cat el Servei Català de Trànsit, a les 9 del matí s'ha reobert un dels dos carils que estava inhabilitat des d'ahir per realfaltar la calçada. Però l'altre carril que estava tallat, seguirà així durant tota la jornada d'avui. I és que Trànsit preveu que sigui necessari mantenir-lo així per acabar les feines de reparació després de l'accident en el que es van veure implicats tres vehicles, entre ells un camió que transportava gasoil i que va cremar de forma espectacular. Malgrat tot, les mateixes fonts asseguren que no s'espera que el bloqueig d'aquest carril provoqui gaires problemes en la circulació més enllà d'un cert relentiment en el trànsit.
Fonts del Servei Català de Trànsit han assenyalat a EFE que durant la nit s'ha asfaltat la zona en la qual es va produir l'incendi del camió de gasoil i que només falta acabar de pintar les línies del terra.
L'accident, en el que va haver dos ferits greus, va provocar a més un petit incendi forestal i va obligar a tallar l'AP-7 en sentit nord, i va fer que s'activés fins a gairebé la mitjanit el Pla Especial d'Emergències per accidents en el transport de mercaderies perilloses per carretera i ferrocarril (Transcat).