Estampa, la fira internacional d'art múltiple contemporani, potenciarà la comunicació amb el públic a través de perfils propis a les xarxes socials, amb vista a l'edició d'aquest any, que es farà del 20 al 23 d'octubre.

La fira s'uneix a les xarxes socials perquè, a través del Facebook, Twitter, YouTube i Flickr, es creïn espais oberts que estimulin "la conversa" i compleixin amb l'objectiu d'informar i satisfer les inquietuds dels seus públics sobre el món de l'art en general i, en particular, sobre tot el que es refereix a l'art múltiple i d'edició.

Amb aquests nous suports, Estampa aportarà la seva veu al món de l'art i informarà de totes les novetats i temes d'interès sobre la pròxima fira.

Segons José Mª de Francisco, nomenat fa poc director d'Estampa, a través d'aquesta activitat a les xarxes socials, s'intenta "generar un punt de trobada entre els professionals i aquells que necessiten informació, recomanacions o, simplement, estiguin interessats a saber més sobre l'art múltiple i els seus diferents formats".

Les xarxes socials permetran no només compartir informació, fotografies i vídeos de la fira, sinó que també seran un mitjà per conèixer més a fons els diferents autors, obres i expositors, i valer-se'n per millorar, implementar noves estratègies o, simplement, donar a l'usuari resposta a allò que està buscant.