Twitter ha anunciat una nova opció en el seu servei que permetrà als anunciants dirigir de forma més precisa els seus 'tuits' promocionats. La companyia ha explicat que ara es podran limitar els 'tuits' d'aquest tipus als usuaris en funció de la ubicació, permetent campanyes concretes per a cada zona, de la mateixa manera que ja ho fa amb els 'trending topics'.

Aconseguir que Twitter sigui una plataforma atractiva per als anunciants és fonamental per al futur econòmic del servei. A la companyia han realitzat diferents esforços enfocats a que Twitter sigui negoci. Els 'tuits' promocionats, continguts que apareixen en el 'timeline' previ pagament de les companyies, són una d'aquestes vies per aconseguir ingressos i Twitter treballa perquè siguin encara més atractius per als anunciants.

Per aconseguir-ho, la companyia ha pensat en permetre una major orientació dels 'tuits' promocionats, de manera que es pugui delimitar al públic al qual arribarà. Fins ara, els 'tuits' promocionats apareixien en el 'timeline' de tots els usuaris, de forma indiscriminada. Per campanyes de comunicació limitades a determinats països, aquesta eina no era prou atractiva.

Gràcies a les noves opcions implementades per Twitter, els anunciants ara sí podran limitar l'abast de les seves campanyes a determinats països. D'aquesta manera, els 'tuits' promocionats es podran adequar a usuaris d'una determinada zona, fent que la informació sigui més útil i que no generi desinformació en les zones en què no s'aplica el seu contingut.

Des Twitter han explicat que aquesta nova opció és molt interessant, per exemple, per als anunciants que tenen plans de llançament de productes de forma esglaonada. D'aquesta manera, es pot usar el compte de Twitter per anar informant, als clients de cada zona, de les condicions i terminis per a l'estrena d'aquests productes.

De cara als usuaris, aquesta nova opció també pot ser beneficiosa. D'una banda, la informació que es rebi en els 'tuits' promocionats és més útil, principalment perquè està adaptada al seu lloc de residència. D'altra banda, s'evitarà que aquest tipus de 'tuit' inundin els 'timeline' amb informació que no aporta cap utilitat als clients per no poder aprofitar els avantatges que es presenten.

Finalment Twitter ha confirmat que el sistema de pagament serà el mateix que ha existit fins ara en els seus 'tuits' promocionats. Les companyies o anunciants només pagaran per aquells continguts que hagin generat la interacció dels usuaris, fent que la publicitat per la qual es paga sigui la efectiva i que així s'esforcin per oferir continguts que enriqueixin la xarxa de comunicació.