Inditex incorporarà una aplicació en totes les seves cadenes que permetrà el pagament a través del mòbil a les seves botigues d'Espanya a partir de setembre, segons ha anunciat aquest dimarts el seu president, Pablo Isla, durant la seva intervenció davant la junta d'accionistes.

Aquest nou servei al client estarà disponible a les 'apps' en línia de les vuit marques d'Inditex (Zara, Zara Home, Uterqüe, Oysho, Pull & Bear, Massimo Dutti, Berskha i Stradivarius), a més també de ser en una nova 'app' del grup, InWallet, que permetrà realitzar compres en totes les marques. En totes dues opcions, el servei permetrà la gestió integral dels tiquets de compra en línia i fora de línia, facilitant l'eliminació del tiquet de paper.

El nou servei, indica la companyia en una nota, està concebut per millorar l'experiència de compra del client, mitjançant la simplificació al màxim tant del procés d'activació com les compres o devolucions.

El client activa el servei directament dins de l'app' online la primera vegada que hi accedeix, i introdueix les targetes que voleu associar al compte. A partir de llavors, en cadascuna de les transaccions que realitzi, l'aplicació genera un codi QR instantani amb què es gestiona el pagament de forma segura.

Isla ha emmarcat aquest llançament, que ha estat desenvolupat íntegrament pels equips d'Inditex, en el procés de renovació tecnològica constant que el grup realitza per millorar el servei global al client