Activision Blizzard ha ofert algunes dades interessants sobre el rendiment comercial de 'Call of Duty: Black Ops III', el qual segons es desprèn del seu últim balanç fiscal, ocupa la posició de videojoc més venut en l'actual generació de plataformes, tot i que no hauria de suposar una sorpresa, ja que després del seu llançament al novembre i amb tan sols una setmana en circulació, el títol se situava com el més venut de l'any passat.

Les xifres anteriors també reflecteixen que 'Black Ops III' ha tingut un rendiment superior a 'Advanced Warfare', també llançat en l'actual generació de màquines, però el lliurament més recent de Treyarch ha superat al títol de Sledgehammer en termes de vendes globals de unitats, vendes de contingut extra i usuaris actius mensuals.

'Call Of Duty: Infinite Warfare', el proper joc de la sèrie, el desenvolupen Infinity Ward, i encara que el corrent majoritari de jugadors no sembla tenir massa interès en el joc, Activision defensa que el títol està rebent un nombre més gran de reserves d'edicions especials de cara al llançament. Pel que sembla aquest increment es deu a la incorporació de la desitjada remasterització de 'Call of Duty: Modern Warfare Remastered', que únicament es podrà aconseguir mitjançant aquestes edicions.

'Call Of Duty Black Ops III' està disponible des del passat 6 de novembre a Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3, a més de la versió per compatibles.

El lliurament de Treyarch compta amb la manera campanya, el gratificant multijugador i porta de tornada als zombis. Recentment el joc ha rebut 'Descent', el tercer paquet de contingut per PlayStation 4, Xbox One i PC.