Telecinco acusa ┤P˙blico┤ de plagiar la seva iniciativa ┤12 meses, 12 causas┤

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

GIRONA | DDG
A mÚs de la polŔmica sobre les imatges produ´des per Telecinco que La Sexta utilitzava en alguns dels seus programes, ara la primera acusa la cadena de Mediapro de plagi. Segons Telecinco, Jaume Roures utiliza la imagen de la iniciativa solidÓria d'aquesta cadena 12 meses, 12 causas per promocionar el diari de la seva propietat, P˙blico.
Telecinco considera "patŔtic l'o?portunisme" del diari, i posa de manifest la "important falta d'originalitat per part dels qui han dissenyat la campanya en buscar el seu posicionament en acciˇ social molt semblant al d'una iniciativa solidÓria de sobres reconeguda".

COMPARTIR
 


  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas