El Punt del País Valencià deixarà de vendre's en els quioscos i únicament s'hi tindrà accés per subscripció. Després de deu anys en el mercat i més de 500 números en el carrer, el setmanari del Grup El Punt reajusta ara els seus costos obligat per la crisi generalitzada reduint tirada i suprimint la seva venda directa en quioscos a partir del pròxim diumenge 7 de desembre, data prevista per a la seva desaparició.

D'aquesta forma, el número 514 de la publicació que adjunta al setmanal la revista Presència es vendrà únicament als seus subscriptors i no així als lectors que fins ara l'adquirien en els habituals llocs de venda de premsa.

Per al director editorial del setmanari, Enric Orts, això no significarà grans canvis ni en l'equip de treball, format actualment per set persones, ni en el format de la mateixa publicació.

"La venda per subscripció ha estat sempre superior a la venda en quiosc, per la qual cosa per a nosaltres no suposa un canvi significatiu, ja que és la via majoritària per arribar als nostres lectors. La venda en quiosc ha estat normalment marginal", va justificar Orts en relació al canvi de model editorial que porta El Punt del País Valencià a la seva nova situació.

Així, en el context de crisi actual El Punt del País Valencià reduirà els seus costos de producció a través de la disminució en la tirada d'exemplars. El responsable de l'edició no va voler ahir desvetllar a aquest diari la tirada total de la publicació, ni tampoc el nombre d'exemplars que deixaran de sortir al carrer quan d'aquí a tres diumenges deixi de ser als quioscos.

El setmanari, que va sorgir el 1998 i que aquest diumenge publicarà el seu número 512, forma part del Grup El Punt que edita el diari amb la mateixa capçalera a set comarques catalanes.