La majoria de les queixes que els espectadors han remès al Defensor de l'Audiència de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) durant el primer semestre de 2010 es refereixen a la cobertura informativa de les nevades que van caure a Catalunya al març.

La CCMA constata que aquest és el tema que més malestar ha causat entre els espectadors dels mitjans públics catalans durant aquest any, ja que alguns d'ells van trobar que la informació oferta era escassa, mentre que altres es van dirigir al Servei d'Atenció a l'Espectador per queixar-se d'un excés.

El Defensor de l'Audiència ha atès 429 peticions dels espectadors durant el primer semestre de 2010, d'entre els més de 28.000 contactes que va rebre en aquell període el ?Servei d'Atenció a l'Audiència.

Entre les interpel·lacions que han requerit una resposta personalitzada es troben així mateix queixes sobre la presència d'imatges inadequades per als menors, la llengua, l'equilibri territorial i la discriminació.

A més dels casos atesos directament pel Defensor, el Servei d'Atenció a l'Audiència ha rebut 28.317 comunicacions de persones que van fer arribar les seves consultes, ?comentaris, queixes o agraïments.