Telecinco va decidir avançar a partir d'aquest passat dimarts l'emissió del seu nou canal Divinity, prevista per al dia 1 d'abril, just un mes d'antelació, després de les discretes dades d'audiència registrades pel canal Gran Hermano 24 durant el mes de febrer. La cadena de Fuencarral va anunciar la setmana passada que el dia 1 d'abril, després de la conclusió del seu popular reality, saltaria a la TDT el seu canal dirigit a la dona en substitució del canal dedicat exclusivament a Gran Hermano, espai que va ocupar el buit de CNN+ després de la fusió de Telecinco i Cuatro. No obstant això, els plans han canviat. Després de la publicació aquest dimarts de les audiències del passat mes, en les quals el 24 hores del reality va baixar del 0,9% de share al gener al 0,5% al febrer, Telecinco va decidir no esperar més i, des d'aquest mateix dia, ja es pot veure Divinity, un canal dedicat al públic femení. "Us comuniquem que avui dimarts 1 de març han començat les emissions en proves del canal Divinity, amb una programació provisional fins al proper 1 d'abril", va anunciar Telecinco precisant que els continguts definitius es presentaran "al llarg d'aquest mes". Divinity.es, la web de la cadena sobre crònica social, celebritats i tendències, es converteix així "en el primer projecte d'Internet a Espanya que fa el salt a la televisió com a canal amb identitat pròpia", segons va explicar Telecinco. Telecinco, Cuatro, LaSiete, Factoria de Ficció, Boing... i ara Divinity. La família de la cadena de Fuencarral creix amb l'inici de les emissions del nou canal de Telecinco dirigit a la dona, que fins d'aquí un mes no tindrà una programació estable.