La Sexta continua apostant per nous formats d'èxit internacional. Segons informava aquesta setmana el portal Vanitatis, la cadena del grup d'Antena 3 (Atresmedia) ha obtingut els drets de Taxi, l'adaptació del format de BBC Cash Cab que compta amb versions en 25 països. De fet, el programa ja ha sigut adaptat a Espanya, en algunes autonòmiques com Telemadrid, que ho va fer el 2009 i Canal Sur 2, el 2010. La productora ATN s'ocuparà de l'adaptació per encàrrec de La Sexta. En aquesta, un viatger del vehicle i alhora concursant va responent preguntes per acumular diners al taxímetre.

Els concursants són els ciutadans de a peu que agafen sense saber-ho aquest "taxi-concurs". Tots ells pensen que pugen a un taxi qualsevol i es troben per sorpresa en un programa de televisió i amb la possibilitat de guanyar diners amb només respondre a unes preguntes mentre es dirigeixen al seu destí. Al taxi, a més de jugar, també es xerra sobre diferents assumptes de la vida quotidiana, es comparteixen anècdotes i es coneixen alguns aspectes curiosos dels passatgers. L'espai segueix la mateixa idea de Lo sabe, no lo sabe, concurs que presenta Juanra Bonet a Cuatro, i que trasllada el concurs televisiu al bell mig del carrer.