La versió adulta i moderna de ´La Bella y la Bestia´ arriba a Cuatro

La cadena de Mediaset estrena aquesta nit una ficció que trasllada el clàssic a una Nova York futurista

15.07.2013 | 00:00
Una relació complicada.
Una relació complicada.

La moda de realitzar adaptacions lliures, presumptament modernes, dels clàssics infantils o juvenils segueix donant productes de ficció que, tot i que en moltes ocasions poc o res tenen a veure amb la història original, n'útilitzen el nom i s'inspiren en la seva trama original. És el cas de La Bella y la Bestia, una ficció nord-americana que, després dels bons resultats obtinguts al seu país, ja s'ha assegurat una segona temporada. L'argument gira al voltant de Catherine, una detectiu turmentada per la mort de la seva mare, que busca la misteriosa criatura que la va salvar quan tenia nou anys.
Encara que ningú la va creure mai, ella sap que qui va atacar els assassins de la seva mare va ser una estrany i aterridor humà. Després ?d'anys de recerca, la "bella" Catherine troba per fi la "bèstia", que resulta ser Vincent Koslow, un supervivent d'un experiment militar que va acabar en desastre i que ara malviu com pot a una perillosa Nova York.
Des d'aquest moment, la jove decideix protegir la identitat de Vincent i combatre el crim a la seva manera, ajudada pels aguditzats instints, ampli coneixement de les zones més fosques de la ciutat i increïble força d'ell.
Així comença una complexa relació entre els dos en què hi haurà una forta atracció tot i que saben que la seva connexió és extremadament perillosa per a tots dos. El duo protagonista el componen els actors Kristin Kreuk com Catherine i Jay Ryan com a Vincent. Al costat d'ells completen l'elenc Max Brown, Nina Lisandrello, Nicole Gale Anderson, Austin Basis i Brian White.

"Negocia como puedas"
La Bella y la Bestia no serà l'única estrena de la cadena de Mediaset España per inaugurar la segona quinzena de juliol. Avui dilluns, a partir de les 15.45 h, Cuatro estrena Negocia como puedas. Trobar-se una furgoneta negra parada al mig del carrer pot ser sinònim d'una divertida i lucrativa jornada.
Es tracta d'un nou concurs presentat per Raúl Gómez i Miguel Martín en el qual tan sols són necessaris un parell de requisits per sortir vencedor del repte del programa: tenir empatia i negociar com un autèntic venedor.

Enllaços recomanats: Premis cinema