TV3 amplia distàncies i repeteix com a líder d'audiència al febrer

La televisió pública va tancar el mes amb un 13,2%, per davant de Telecinco, que va registrar un 10,7%

02.03.2016 | 07:24

TV3 ha tornar a ser la televisió més vista a Catalunya durant el mes de febrer. La cadena pública ha tancat el mes més curt de l'any amb una quota del 13,2%, per davant de Telecinco, que ha aconseguit un 10,7%, i d'Antena3, amb un 10,4%. En quarta posició, i amb una quota del 7,1%, hi ha La Sexta, que ha superat La 1, cinquena classificada amb un 6,9%. Finalment, Cuatro ha acabat en sisè lloc, amb una quota del 6,6%. Amb aquestes xifres, TV3 s'ha situat líder per sisè mes consecutiu i millora la distància, atès que en el mes de gener la cadena va registrar una quota del 12,3%.
Pel que fa a l'audiència global a tot l'Estat, Telecinco continua sent el líder indiscutible per divuitè mes consecutiu. La cadena de Mediaset España ha tancat el mes de febrer amb un 14,7% de quota de pantalla, seguida d'Antena 3, amb el 13,1%, i La 1, amb un 10,2%, segons l'informe de Barlovento Comunicación amb dades de Kantar Media. Encara que mantenen les posicions respecte al mes anterior, Telecinco puja vuit dècimes, Antena 3 en baixa 5 i La 1 guanya una dècima. Les segueixen amb un 8% les autonòmiques públiques de la Forta, que pugen tres dècimes aquest mes, i La Sexta, que guanya set dècimes.

Creix el consum en diferit
La mitjana d'individus a Espanya que consumeixen diàriament almenys un minut de televisió en diferit va arribar a les 2.234.000 persones el passat mes de febrer, fet que suposa un creixement del 15,6% respecte al mateix mes de l'any anterior, que tenia 1.931.000. Segons l'informe de Barlovento, el consum de televisió en diferit ha crescut en un any de 3 minuts per persona i dia (febrer de 2015) a 4 minuts per persona i dia (febrer de 2016).

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema