TV3 ha tornat a ser la televisió que més espectadors aconsegueix reunir a Catalunya en un mes de març on ha tingut una quota de pantalla del 12%. No obstant això, la cadena pública ha patit una lleugera caiguda, atès que en el segon mes de l'any va registrar un 13,2%. Aquestes xifres fan que aquesta vegada Telecinco hagi retallat distància, aconseguint un 11%, , seguida d'Antena3, amb un 10%. En quarta posició, i amb una quota del 6,9%, hi ha Cuatro, que ha superat La 1 de Televisió?Espanyola, cinquena classificada amb un 6,8%, empatada amb La Sexta, també amb un 6,8% de quota.

A més dels informatius, que una vega més han tornat a ser els preferits de l'audiència catalana i aquest mes de març, TV3 també ha aconseguit situar El foraster, en quatre ocasions, i Polònia, en dues, com els programes líders del dia. Crackòvia, Ja t'ho faràs, La RieraNit i dia, a més de 30 minutsSense ficció, i les transmissions de la Lliga de Campions, també han atorgat notables índex d'audiència al canal.

En l'àmbit estatal, Telecinco ha tornat a liderar l'audiència en el mes de març, amb un 14,7% de quota de pantalla, per dinovè mes consecutiu, seguit d'Antena 3 (12,8%) i La 1 (9,9%), segons l'informe de Barlovento Comunicación amb dades de Kantar Media. A la llista de cadenes més vistes darrere de Telecinco, Antena 3 i La 1 (que sumen el 37,4% de quota), s'hi troben els canals autonòmics (7,6%), La Sexta (7,4%), Cuatro (6,9%), FDF (3%), La 2 (2,5%), Neox (2,5%) i el conjunt de Temàtiques de Pagament (7,4%).

L'informe ha detectat una rebaixa del consum televisiu. El consum mitjà al març és de 239 minuts, 12 minuts menys que en el mes anterior i 11 minuts menys que en el mateix mes de l'any passat. Segons l'informe, el 75 per cent dels espanyols ha encès la televisió diàriament, per tant 11 milions de persones no la veu.