Les plataformes de televisió s'estan convertint en un flotador de luxe per a les grans estrelles. Si Amazon treballa amb Woody Allen o Miley Cyrus i Netflix s'ha quedat amb Naomi Watts, Drew Barrymore o Charlize Theron, el canal HBO?ha incorporat Beyoncé Knowles. L'exintegrant de Destiny's Child estrenarà avui, a través del canal nord-americà, un nou i misteriós projecte audiovisual. Lemonade és el títol de la peça audiovisual que l'estrella del pop va donar a conèixer la setmana passada, mitjançant un breu audiovisual. Tot sembla indicar que la cantant ha apostat per aliar-se amb la productora de Joc de trons per llançar un àlbum en format audiovisual, o bé un documental sobre la seva trajectòria.

«El passat i el present s'uneixen per trobar-se amb nosaltres», afirma en veu baixa Beyoncé en el tràiler promocional publicat a través de les xarxes socials. La col·laboració entre Beyoncé i HBO obre la porta a una nova era, en la qual les plataformes de continguts audiovisuals fan un pas més enllà, centrant-se en altres àmbits que, a priori, escapen de la ficció.